- Reklama -magazín
HomeRady a NávodyO jeden byt má zájem až deset lidí

O jeden byt má zájem až deset lidí

-

Ačkoliv v březnu se zdálo, že pandemie nového koronavirus může změnit trendy na realitním trhu, nestalo se tak.

Ceny bydlení rostou a ČNB poukázala na to, že se pohybujeme v pásmu rizika, na skok od realitní bubliny.

O situaci na trhu se INDEX popovídal se spolumajitelem realitní kanceláře HERRYS Filipem Žoldák.

Bylo to období strachu. Paradoxně, oproti současnosti se tehdejší čísla (rozšíření pandemie – pozn. Red.) Zdají malé.

Ve firmě jsme tehdy začali přijímat opatření ještě dříve, než jejich nařizoval stát. Později jsme respektovali všechny vydané rozhodnutí. Zavřeli jsme pobočky, pracovali jsme z domu.

Velkou realitní téma Nové bydlení v říjnovém čísle měsíčníku INDEX.
Od poloviny března do poloviny dubna jsme uzavřeli pouze jednu rezervační smlouvu. Bylo to opravdu dramatické období. I na jeho základě jsme předpokládali velmi špatný vývoj do budoucna. Nakonec se ukázalo, že šlo jen o odloženou spotřebu.

Museli jste propouštět a dělat škrty ve financích firmy?

Ano. Ten měsíc byl takový strašidelný, že jsme požádali o pomoc a dohodli se is vlastníkem budovy na ústupcích z nájemného.

Kdy jste si řekli, že to nebude tak zlé?

Jistý posun jsme zaznamenali po dvou týdnech karantény, když jsme evidovali zvýšenou návštěvnost našeho webu.

Lidé si uvědomili, že nabídka nebude dramaticky růst a ceny klesat. Do měsíce jsme začali zaznamenávat nárůst poptávky a do dvou měsíců jsme byli na úrovni dvou třetin poptávky při meziročním srovnání.

Nyní jste na tom jak?

Lepší než loni. Do července jsme zaznamenávali obrovský skok. Přibývaly nové nabídky, rostl i poptávka.

Chtěl bych však zdůraznit, že za to nevděčné koronakríze. V dubnu až červnu jsme měli reklamní kampaň, na billboardech i online.

Kampaň jste zřejmě objednávali v době, kdy jste o pandemii ještě netušili.

Mohlo by Vás zajímat

spot_img